! حضور وغیابِ دلتنگی !
! حضور وغیابِ دلتنگی !
حروفم نه رنگ دارد...نه ریا ! و می دانم عشق ، تسلسلِ حروفی بی رنگ است . . . !
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 8 ارديبهشت 1390برچسب:, توسط کوثر (بی نشان) |

این روزها بویِ گسِ دلتنگی

                تمامِ زوایایِ وجودم را پُر کرده

و چه خیالی بافته بودم

که دل اگر بِتَپَد ,

تاب نمی آرد دوری اَت را کوثر . . .

بافتنیِ وَهمُ خیالُ

             گرمایِ اُردی جهنم ! 

 

بُگذار , بُگذرم از هرچه بود و بود و بود . . .

اما , 

دلم را که تکه تکه کردی بابونه ,

                      لااقلی یکی را بردار ... یادگاری (!)

                                                         (بی نشان)

 

 

برا دلم , نوشت :

* فقط مَرا ببین . . . هَمین (!)

* اصلا خیال کن , من و تو . . . چه ٬ما ٬ ی بی نظیری ! وای . . . (!)

* به جز خیالِ تو . . .  ببین! چیزی کنارم نیست !

* ابر , ابر گریه دارم  . . . بارانی ات را بپوش و مرا در آغوش بگیر . . .(خیالِ پوچِ کوثر!)

 

مولایِ صاحبِ عصر و الزمان :

سلام بهانه ای برایِ هق هقِ ثانیه هام !

یک راســــــــــــــت سرِ اصـــــلِ مطلب :

بیا و بمان  . . .

تا خون جاری شود در این رگ هایِ به هم پیوسته !

قلب هایِ پوسیده !

        چشم هایِ بارانی ,

                   گوش هایِ پُر زِِ سکوت,

                                     حنجره هایی سراسر طوفان و خون !

 

 

به یادت , پـــــــــیــــــــوندم  :

 

 و به لحظه هایی فکر میکنم ,

                     که بی حضورِِ تو 

                             و خنده هایِ معصومانه ات ,

                                                خط به خط تباه می کنم ,ماه بانو (!)

 

   

          * اللهم عجل لولیک الفرج *



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.