! حضور وغیابِ دلتنگی !
! حضور وغیابِ دلتنگی !
حروفم نه رنگ دارد...نه ریا ! و می دانم عشق ، تسلسلِ حروفی بی رنگ است . . . !
نوشته شده در تاريخ جمعه 16 ارديبهشت 1390برچسب:, توسط کوثر (بی نشان) |

دوستی گفت :

 این روزها دیگر نمیگویم *گشتم نبــــــــــود , نگـــــــــــــرد نیـــــــــــست!*

میگویم : اتفاقا هم بود . . . اما از آنِ ما نبود . . . شما بگردید! لابد برایِ شماست !

 

و من سراسیمه میشوم

               از اینهمه صراحتِ لهجه ی عاشقانه و بی بهانه اش!


 

اما باور کن

           از همان کودکی

                       به ما جدایی را آموختند !

آن لحظه که رویِ تخته های سیاه می نوشتند :

 

          خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوب ها / بــــــــــَــــــــــــــــــــــــد ها

 


 

 

به یادَت نوشت :

+ غریب می نوازد این روزها , سمفونیِ روزگارِ ما , بابونه !

+ از دردهایِ کوچیکه که آدم می ناله . . . دردهایِ سخت , لـال می کنه آدم رو !

+ کوشی؟

+ تو , همین چشمهایِ معصومِ تو . . . قیامت را , قیامت می کند !

 

 

بانویِ دو عالم :

 

 »»» زهرا اگر نبود , شفاعت خُرافه بود . . . . . . . . حتی خُدا , بدونِ دلیل و نشانه بود ! «««

 

 

پیـــــــــــــوندم و من :

من به همه ثابت میکنم

             خداوند میانِ آغوشِ تورا

                             بهشت نام نهاده است , ماه بانو !

 

 

                    آسمن از آنِ تو . . . اما تو , میشوی آسمانِ من؟!

 

                        



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.