! حضور وغیابِ دلتنگی !
! حضور وغیابِ دلتنگی !
حروفم نه رنگ دارد...نه ریا ! و می دانم عشق ، تسلسلِ حروفی بی رنگ است . . . !
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 18 ارديبهشت 1390برچسب:, توسط کوثر (بی نشان) |

در این بَرَهوتِ

دوست داشتن هایِ پوشالی . . .

کار و بارم شده است 

     ترانه ها را مُدام بافتن

             رَج زدنِ حروف به نامَت

                      و شِکافته شدنِ بند بندِ قصیده هایم

                                              با نبودنِ ردِ پایت در این بُن بستِ ,

                                                                          بود /اما نیست هایِِِ , سراسر عاشقی! 

کاش می شُد

تمامِ روزهایِ تلخُ گسِ ناامیدیمان را

با یک نقطه 

چیزی شبیهِ * . * ,

             تمام کرد . . . !

 

نقطه , سرِ خَط . !

                              (بی نشان)

 

 

تنها به یادِ *تــــــــــــو * , نوشت :

ـ این روزها غم , دانه به دانه , می اُفتد رویِ صورتم . . . شور است طعمِ نبودَنَت بابونه !

ـ تو دُنیای بی داوَر , ;کی جرات داره چشم هایِ تو رو محکوم کنه آخه عزیزکم !

ـ یه نتیجه گرفتم ; *زندگی* با زن آغاز میشه . . . و * مُردن * با مرد . . . یعنی شـــــــــی؟!(هوووم؟!)

ـ ببین نازدونه , من عاقل تر از اونی هستم که فکر کنم ! من فقط عاشقی میکنم , فـــــــقـــــــطـ !

ـ گفتنی ها کم نیست , من و تو کَم گفتیم ...(!)

 

 

عجیبا غریبا , نوشت :

+ پارسال دوست , امسال برو بابااااا !

+ آتش بگیر تا که بدانی چه می کشم . . . احساسِ سوختن به تماشا نمی شود !

+ دود از هر کُنده ای بلند نمیشه !(گفته باشَم!)

+ میگماااااا . . . آدما می رَن که برگردَن , یا میان که بِرَن ؟!

 

 

به یادت , پـــــــــیـــــوند نازنینم :

و عشقِ من و کودکی هایمان

      از همان خیالِ تکیه به شانه هایِ تو , 

                             به اوجِ ترانه بازی هایِ امروز رسید !

امروز بی تو

       و فرداهایم باز بی تو !

                        یا برگرد , یا مَرا ببر !

                                    نه دستورست نه اجبار ! تنها التماسی دوستانه ست , ماه بانو !

 

 

                   گُمَم کرده ای بابونه . . . اینجا را ببین(!)

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.