! حضور وغیابِ دلتنگی !
! حضور وغیابِ دلتنگی !
حروفم نه رنگ دارد...نه ریا ! و می دانم عشق ، تسلسلِ حروفی بی رنگ است . . . !
نوشته شده در تاريخ جمعه 23 ارديبهشت 1390برچسب:, توسط کوثر (بی نشان) |

کاش هایم را

می کارم در گُلدانِ خیال

          پشتِ نِگاهِ نبودن هایت

                    آبِ حسرت می دهمش;

                        تمامِ روزهایِ جان سوز . . . تمامِ غروب هایِ عاشق کُش !

 

اینجا

هوایِِ با هم بودن

مسمومَت می کند ;

         

بیا کـــــــــــــــــــــــــــــوچ کنیم

                                    به ناکُجایی , جُز اینجا !

 

کوله بار را من می آورم . . .

تو فقط همراه باشُ

                            بَس . . . !

 

                                                   (بی نشان)

 

تو را , با تمامِ وجــــــــــــــــــود , نوشت :

& تمامِ جاده هایِ جهان را از نقشه بر میدارمُ به هر کس یک جُفت بال می دهم تا بِدانی وقتی مسافری داری در این راهِ پُر واهِمه, چه می کِشَد کوثر ... اصلا کوثر به جهنم ;چه می کِشَد  *دلش * !

& من به تو فکر میکنم ; تو به من فِکر میکنی . . .هرکداممان جُدا , جُدا; چه فایده , وقتی زمین و زمان , راه را میانمان به میراث گُذاشته است؟! هااا بابونه؟

& از وقتی تو را دارم شبــــــــــــــیه به یک مُرفهِ بی دَردَم ;عجیــــــــــــــــب!

& دنیا با ایـــــــــن همه وسعت . . .! ولی باز همـــــــــین جا , همــــیـــــن حوالیِ پَرچینِ عاشقی ها , جایِ تو خالی ست , بابونه !

 

 

جاست فور دلِ خودمونُ بابایی , نوشت :

+ تو دِلَم دارن رَخشت می شورَن( بوخو دااا !)

+  خسته شدیم از بس جلویِ اسمتون حرف (غ) نوشتیم آقا , لطفا تعجیل بفرمایین;(پیوست: تشکراتِ ویژه مبذول می داریم ! )

+ دَرد دارد . . .; بودنِ اجباری اَم را می گویَم !

+ دلی تنگ . . . خیالی آشفته . . . حرفهایی نگفته . . .!نه , اصلا مقصودِ بودنم , تنها ,حسِ داشتنتان است . . .(جوابیه ای پیرامونِ تماس هایِ مکررمان , بابونه !)

+ بازم دمِ خودم گـــــــــَــــرم که هوایِ دل رو داره ; آخه بازم, دلم , برایِ خودم سوخت !(نترس کوثرم , تو هم خُدایی داری . . .! خُدایِ خودمو گفتم , نه خودایِ تو رو بنده خدا!!!) 

 

 

پ.ن : (ذکر دعایِ فرج فراموش نشود , دوستانِ گرامی)

آقا ,

غزل نمی گویم ,

          اما حرفِ دل را که نمی شود نگفت!

                            بُگذار با خیالِ رویِ ماهِ تو عاشقی کنم 

                                                     و آرام بگویی که به زودی می آیی ...

                                                                             می آیی مولایم ! مگرنه آقا؟

 

 

 

به یادت  پیــــــــــوندم :

این روزها

آنقدر به یادت هستم

     که اگر به یادِ خُدا بودم

   نیمی از بهشت را به نامم می زد , ماه بانو !           

 

 

                                                     العجل العجل ! یا مولاااا . . . یا صاحب الزمان(عج)                    



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.