! حضور وغیابِ دلتنگی !
! حضور وغیابِ دلتنگی !
حروفم نه رنگ دارد...نه ریا ! و می دانم عشق ، تسلسلِ حروفی بی رنگ است . . . !
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 5 خرداد 1390برچسب:, توسط کوثر (بی نشان) |

میدانی بابونه ی بی نام و نشـــــــــان !

صحبت از نبودن هایِ تدریجی نیست;

آخر

شبِ چشم هات که نباشد

                خواب نمیرود کوثرِ قصه ها !

 

روزهایش همانند کـــــــــــــــابوس می شوندُ

شب هایش تلنگری ست , برایِ حسِ نداشته هایش !

 

دلم . . .

دلم گرفته از خودمُ

خاطره هامُ

دنیامُ

هواااااااااااار هواااار فریادِ تو گلو خفه شده م . . .

راســـــــتی

بی من

  هنوز هم

       دنیا به کام است ؟


 

این روزا دلم گرفته , از تو وُ نداشته هام !

                                  تو که گفتی میمونی , هرجایِ دنیا بات میام

 

این شبا ماه رو میبینم که دلش پُر از غمه

                                    نکنه عینِ منم , غم میخوره یه عااالمه ؟!؟
 

 

                                                                          (بی نشان)

 

 

چیزی شبیه به : دِل , تَنگی:

ـ دلم محدود شده ست . . . تنها در چهار دیواریِ خیالِ تو !

ـ خدایی , از دوزخِ این دنیایِ بی بابونه نجاتم بده !(آمــــــــــــــــــين !)

ـ نشسته ام کنارِ خدا . . . کمی گَپِ عاشقانه دارم !

ـ نفرین به بودنی که با دَرد همراه اســـت , نــــــــفـــــــــــــــــــــریـــــــن !

ـ پیله ی تنهایی دوخته ام  . . ; به امیدِ پروانه شدن !

 

 

منُ یادِ تو , پـــــــيــــــوندم :

اگر تمامِ جاده هایِ دنیا را صاف کنم

باز هم تو نیستی

                           در انتهایِ این راه که لنگان لنگان می آیم !

 

پرواز را به من هم بیاموز. . .

اینجا دیگر جایِ ماندن نیست ;

قصـــــــد کـــــــــــــــــــــــــــــــــــوچ دارَد دلم از این ویرانکده , ماه بانو  !

 

 

                                                  حسِ غریبی ست , دوست داشتَنَت ; بــــــــــــابونه ی بی نشان !

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.