! حضور وغیابِ دلتنگی !
! حضور وغیابِ دلتنگی !
حروفم نه رنگ دارد...نه ریا ! و می دانم عشق ، تسلسلِ حروفی بی رنگ است . . . !
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:, توسط کوثر (بی نشان) |

چشمانم را نیمه باز نگه می دارم...

پلک نمی زنم!

میدانی;

آخر. . .

هیـــــــــــــــــچ چیزِ این دنیا

به دیدن با حجمِ وسیع

و باز کردنِ تمامِ چشـــــــــــــــــم , نمی ارزَد ! 

 

 

فی البداهه نوشت :

+ مملوم از حرف هایِ بی جواب. . . از تپش هایِ دلم , لبریزِ عشقی نابِ نـــــــــــــاب (!)

+ دلِ بند زده , خریداری؟!

+ قسم خوردم که دستات مالِ من شه . . . نگاهِ اون دو چشمات مالِ من شه. . . قسم خوردم که تا دنیا به دنیاست . . . تمومِ عاشقی هات مالِ من شه!(چه فی البداهه ی لوسی!)

+ فکرشو کن اگه یه روز, دست بذارم رویِ تنت. . . من بمونم تو دنیاتو , بگم: بشم یارِ غمت؟ (بشم؟هوووم؟!)

 

 

دل نوشت :

ـ همه ی دنیا رو گشتم , نبود هیچ کس مثِ تو

                                      تویِ این قحطیه عاشقی , کی بِت می گفت برو؟

 

تویِ این شبایِ دلتنگی, پُر از اشک و نگاه

                                   تو روزایی که دلم داد میزنه پیشم بیا

 

تویِ نم نم چِشا , میگفت دلم با اشک و آه

                                     بخدا دنیایِ بی بابونه  رو نمیخواما

 

میشه لبخند بزنی تا غصه ها تموم بِشَن؟

                                 تو گوشم حرف بزنی , چشمِ حسودا کور بِشَن

 

میشه باز هوار کشید , آی آدمای بی وفا

                                        اینه بابونه ی کوثر , خوب نگاه کُنِش  ,ایــــــــــنا !

 

تو بگو کابوسِ کوثر یه روزی تموم میشه

                                          تویِ دنیام پُرِ از شادی و کهکشون میشه

 

تو بگو , خدایِ قصه ها چه مهربون میشه

                                         اونکه من دوسِش دارم , پیشم میمونه همیشه!

 

                                                                                    (بی نشان)

 

 

سلام , پــــــــــیـــــــــوندم :

روزایی که نیستی

نه این که نباشی ها ,

نه. . .

یه جورایی رنگِ روزامون فرق میکنه!

آبی آسمون میشه نیلی!

انگار خروار خروار بغض رو

                   تو بغلش نگه داشته !

 

اما تو که یه روز میای دنبالم...

مگه نه , ماه بانو ؟!

 

        منُ دل , جاموندیم. . . !

 



نظرات شما عزیزان:

farshid
ساعت0:53---12 خرداد 1390
سلام وب خوبی داری.اگه تونستی سراغ ما هم بیا.موفق باشی

ایرسا
ساعت1:22---11 خرداد 1390
هییییییییی روزگار...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.