! حضور وغیابِ دلتنگی !
! حضور وغیابِ دلتنگی !
حروفم نه رنگ دارد...نه ریا ! و می دانم عشق ، تسلسلِ حروفی بی رنگ است . . . !
نوشته شده در تاريخ شنبه 3 ارديبهشت 1390برچسب:, توسط کوثر (بی نشان) |


دلم ...

    دلَ م . . .

          آخ . . . دلِ من !

 

دیگر با کدام لهجه ی بومیِ, 

در این سرزمینِ پُر از دردهایِ زیر پوستی 

                     دوستت دارم هایِ نم دار و مَلَس را زمزمه کنم (؟)  

                                                                        (بی نشان)

 

 

 

شب نوشت :

* قرارِمان باشد حوالیِ کوچه ی بن بستِ دلواپسی! . . .  راستی ,ساعت را بُگذار همان ساعتِ صفرِ عاشقی !

* چه خوب میگه : من دیوونه وار , تشنه ی نوازِشم ! . . .( کمی ناز میخری بابونه؟!)

* مشق هایم را نمینویسم . . . کودکِ لجبازِ دلم هوایِ نوشتنِ  -بابا آب داد - را ندارد . . . کاش درسمان می رسید به: - آن مرد آمد !- . . . روزی هزار بار نوشته امش آخر (!)  

* من دلم , گاه بچه می شود (!)

 

دَری وَری نوشت :

» ببین دوستِ عزیز , اگه با دلم بازی کنی , ۳ هیچ می بازی! پس نکن بچه جان!دِ نکن!

» من که یادداشت هایِ طولانیِ وبلاگ ها را نمیخوانم و نظر میدهم! شما هم می توانید البته !

» شکستنی ام , لطفا با احتیاط حمل شود (!)

» وولــِک قِـــطـــــــار نِـدیـــــــدی ؟!(پشتِ یه مینی بوس با پلاک آبادان !) . . .اِندِ خلاقیتی عمووو!

 

 

برای پیوند نوشت :

گل هایِ باغچه . . .

         همه دیشب شکفته اند . . .

                                از کوچه ی ما گذشته بودی ماه بانو؟!

                                                                           (کاظمی)

 

               من و یه دنیااا آرزو !همش فدایِ دلِ تو !

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.