! حضور وغیابِ دلتنگی !
! حضور وغیابِ دلتنگی !
حروفم نه رنگ دارد...نه ریا ! و می دانم عشق ، تسلسلِ حروفی بی رنگ است . . . !
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 6 ارديبهشت 1390برچسب:, توسط کوثر (بی نشان) |

من به دنبالِ نِگاهی بودم

                  که به صد ناز و ادا می اَرزید . . .

 

چشم در چشمِ نسیم ;

بوسه بر بوسه ی باد ;

دست در دستِ سکوت ,

                 برویم تا تهِ بودن هامان

                          و بخوانیم که فرصت باقیست . . .!

 

می توان عاشق بود,

می توان دردِ شقایق فهمید ;

اندکی 

     صبر,

          تحمل باید !
 

تو که همراهِ دلم می آیی؟!

                  پس بگو بسم الله . . . 

                                             (بی نشان)

 

 

برا , دِلِمــــــــــون نوشت :

» سقف , اختراعِ عجیبِ بشر است; که طعمِ دیدنِ آسمان را , از نِگاهمان دریغ می کند (!)

» چِنان تواَم , که ندانند زِِ ما , کُدام تویی !

» هنوزم معتقدم , گاهی این خودِ آدم نیست که تصمیم میگیره ! (پس کیه آیا ؟!)

» خدایی , سرتو یکم بیار جلو تر . . . میخوام باهات پِچ پِج کنم ! 

» عصرِ اون روز , زیرِ بارونِ نگاهام . . . یادته ؟!( نیست , چون ندیدی!)

 

 

کمی تا قسمتی, حقیقت نوشت :

+   آرزوهایت برایم دستور است! (لطفا یکی اینو برا خودمم تکرار کنه! )

+   عُمرَن اگه لِنگَمو پیدا کنی (والااا !)

+ خدا گَر زِ حِکمت ببندد دری . . . زِ رَحمَت ببندد , درِِ دیگَری ! ( از ما گفتن بود ... نگین کوثر نگفت!شوووووخیه ها) 

+   تو دلم دارن رَخت میشورن اِنگاری !

+ نترسید , همچنان سالمیم , این افتادن ها برامون عادی شده , به پا سرِِ پِلِ صِراط نیفتیم عمووو( صلواتِ دوم رو بلند تر ختم کن ن ن !)

*با پیوستِ اینکه : امروز همچیـــــــــن افتادیم , عیـــــــــنِ شیـــــــــــرزن,با صورت رو زمین و اینا . . .!*

 

 

پیــــــــــــوند و نوشته هایم :

قصه ی خاطراتِ من و تو

قصه ی همیشه ی پاییزه!

             با برگ های زرد و نارنجی و

                                      خِش خِش هاشون !

بی تابم ;

 بی تاب می شینم و بلند می شَم. . .

                       رفتی ؟

                             بی بهانه رفتی ماه بانو ؟!

                                                          (کوثر بی نشان)

 

    

     خدایااااا . . . من اندازه این مورچه صبر و تحمل و اعتماد به نفس میخوام! زیااااده؟!

               

 



نظرات شما عزیزان:

یه عاشق
ساعت8:50---7 ارديبهشت 1390
سلام عزیزم بازم مثل همیشه خیلی خوب نوشته بودی نوشته هاتو دوس دارم خیلی زیاد
راستی دیگه نمیای پیش من حواست هست
آپ کردم بیا و بخونش
فعلا عزیزم


درسا
ساعت7:50---7 ارديبهشت 1390
آرزوهایت برایم دستور است!...

دستور صادر شد ... به نيابت از بابونه ات

عمرن اگه لنگتو پيدا کنه... هه هه

بازم مثل هميشه... کوثري محشر نويسه...



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.